Известие

Collapse
No announcement yet.

Първа Алфа Ромео - проблеми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    естествено че не е на 900 оборота .. затва ми стана много чудно
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от rope Покажи съобщение
      Serafim , ти сигурен ли си в това което пишеш , или просто разсъждаваш логично ? Защото ми се струва , че това е нормално за 145 , просто от лични наблюдения , стрелката на оборотомера е ограничена механично да не пада под 900 !
      Май ти не си сигурен в това,което пишеш.Ето една снимка на моя оборотомер при изгасен двигател на колко стои
      Attached Files
      Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
      Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

      Comment


      • #18
        на ТС нз как е,но на боксерчето си стои точно там на загасено.И това за оборотите по точка 2 също е нормално.
        Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
        За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от rope Покажи съобщение
          Serafim , ти сигурен ли си в това което пишеш , или просто разсъждаваш логично ? Защото ми се струва , че това е нормално за 145 , просто от лични наблюдения , стрелката на оборотомера е ограничена механично да не пада под 900 !
          Прилагам илюстрации: Първата снимка (макар да не е правена с тази цел) е при положение на контакт - механичното ограничение е на 500 об/мин. Втората е при работещ на празен ход двигател.
          Attached Files
          sigpic
          Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

          Comment


          • #20
            Големи екстри имали тия 145-ци и да искат не могат да клатят обороти
            По темата, тази кола е за газова уредба, иначе по-добре я хвърляй някъде да събира прахоляк и докато не и сложиш газ не прави ремонти щото някои заспали датчици на газ могат да се шунтират. И като почнеш с ремонтите прави ги един по един и между ремонтите е добре да се кара и да се трупат впечатления иначе се влиза в един омагьосан (разбъзикан) кръг
            Last edited by code; d.m.y г., 20:27.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment

            Working...
            X